zaterdag 10 november 2012

Happy Together

Happy Together

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Challenge op het Dutch Card Lovers Challenge Blog.
Ik heb hiervoor materialen van Stampin Up gebruikt, o.a. het designpapier, stempels, inkt, lint en ponsen. De vogels zijn ingekleurd met de inkt van Stampin Up. Ik ben helemaal weg van de inkt, het stempelt heel fijn en je krijgt mooie afdrukken. En tel daarbij op dat je er ook nog mee kan inkleuren en ik ben verkocht. Ik ga het steeds leuker vinden. :))

I made this card for the Challenge over at the Dutch Card Lovers Challenge Blog.
For my card I used supplies from Stampin Up, like the designpapers, stamps, ink, ribbon and punches. I coloured the birds in with the Classic Ink Pads. I'm totally in love with their ink, they stamp really beautiful. And you can also coulor the images in with the ink. I'm hooked and I'm loving their products more and more. :))



Supplies:
Papier/Papers: Cardstock, Stampin Up - Orchard Harvest Designer Series Pack.
Stempels/Stamps: Stampin Up - Happy Together.
Gereedschap/Tools: Sizzix - Tags Scallop Combo, Stampin Up - Word Window Punch and Modern Label Punch, Stabilo Pen.
Inkt: Stampin Up - Classic Stampin Pad Early Espresso, Lucky Limeade, More Mustard, Raspberry Ripple and Cajun Craze.
Embellishments: Half Pearls, Lint/Ribbon - Stampin Up Lucky Limeade.

Heb je interresse in producten van Stampin Up of wil je deze een keer zelf uit proberen dan kan dat bij mij. Voor vragen kan je mij altijd mailen. ;)

Hugs, Rosalien

Geen opmerkingen: