donderdag 8 november 2012

Remember Me

Remember Me

Op 10 oktober hebben we onze Herdershond Quinta in moeten laten slapen doordat ze door een hersenbloeding een beschadiging aan de hersenen opglopen had. Ze kon niet meer staan en viel telkens om. Dit zou niet meer goed komen. Quinta is 12 1/2 jaar oud geworden. Voor een rashond van dit ras is dat een hoge leeftijd. Zij was ook echt mijn maatje en met haar heb ik vele curcussen gedaan.

Bij de Dutch Dares mocht ik deze maand mee draaien als Gastdesigner en deze eerste Challenge is het thema "muziek". Door het overlijden van onze hond moest ik telkens denken aan het liedje "Remember Me" van de Osmonds. Dit heb ik dus verwerkt in mijn LO. De tekst van het liedje heb ik achter de foto verwerkt, daarbij heb ik aan beide kanten muzieknoten geembossed met een embossingmal van Tim Holtz in positief en negitief en met inkt bewerkt.
Ook heb ik een notenbalkstempel rechtsonder naast de foto gestempeld.
De achtergrond heb ik bewerkt met de Chicken Wire Templates van de Crafters Workshop in zowel positief als negatief met inkt van Stampin Up.
Aan de zijkanten heb ik stroken "Wonderful Washi"gestempeld met stempels van Uniko Studio, deze stempels vondt ik in Engeland. Leuk zijn ze hé? :))
De hoekstempel is van Prima marketing. Ik heb alles gestempeld met inkt van Stampin Up genaamd "Lucky Limeade" en daarmee zijn de blaadjes van de bloem ook ingekleurd, de bloem zelf is ingekleurd met "Crumb Cake", ook van Stampin Up.
De naam van de hond heb ik uitgestans met een pons van Stampin Up genaamd "Word Window Punch"en de datum is uitgestans met de "Extra large Modern Label Punch", ook van Stampin Up.
Achter de foto heb ik een tag gedaan met het verhaal hierachter. De tab op de tag is een retired pons van Stampin Up en heet Extra Large Round Tab. Na lang zoeken heb ik eraan kunnen komen. Ik vindt hem zo leuk. :))

On October 10 we sadly had to put our dog to sleep. She had a bleeding in her brains and couldn't stand on her legs anymore and kept falling down. This wouldn't get better so the vet advice us to put here to sleep. Quinta had reach the age of 12 1/2 years. That is a old age for a dog of this breed. She really was my buddy and I followed many trainings with here.

I had a chance to be a Gastdesigner at the Dutch Dares this month and their first Challenge has the theme "Music". Because we just lost our dog I kept thinking of the song "Remember Me"from the Osmonds so I decided to use this one for my LO.
I printed the song and attached it behind the photo. On both sides of the photo I embossed positive and negative musicnotes with a embossingmal from Tim Holtz and inked it. I also stamped some music notes in the right corner of the photo. The background behind the picture I did with the Chicken Wre Templates from Crafters Workshop, also in positive and negative.
The strokes on the sides I stamped with stamps from Uniko Studio, they are called "Wonderful Washi". Aren't they great? :)) I found them in England.
In the corners I stamped the flowers with stamps from Prima Marketing. I stamped everything with ink from Stampin Up called "Lucky Limeade", and also colouredd the leaves from the flower with it. I also coloured the flower with Stampin Up inkt, that one is called "Crumb Cake".
The name of the dog I punched out with the "Word Window Punch" and the date is punched out with the "Large Modern Label Punch"also from Stampin Up.
I wrote the story of Quinta on a tag and placed it behind the photo. The tab on the tag is also from Stampin Up and this one is retired. It's called "Extra Large Round Tab". I was so lucky to find this one, I love it. :))



Supplies:
Papier/Papers: Cardstock, Graphic 45.
Stempels/Stamps: Prima Marketing - bloemen en muzikenoten, Uniko Studio - Wonderful Washi, Autumn Leaves- Ticket.
Gereedschap/Tools: Embossingmal Tim Holtz, Crafters Workshop Chicken Wire Templates, Stampin UP Ponsen/Punches - Extra Large Round Tab Punch, Extra Large Modern Label Punch, Word Window Punch.
Inkt: Stampin Up - Classic Stampin Pad Lucky Limeade and Crumb Cake.
Embellishments: Lint/Ribbon, Bloemen/Flowers - Budget/ Prima, Half Pearls, Kralen/Beads, Gaasje/Bandage,Saté Prikkers.
Liedje/Song: Internet.

Bedankt dames dat ik Gastdesigner mag zijn deze maand bij de Dutch Dares. ;))
Thanks for letting me be your Guest Designer this month at the Dutch Dares. :))

Mocht je interresse hebben in producten van SU die ik gebruikt hebt op mijn LO dan kan je die bij mij bestellen door mij een mailtje te sturen.
Wil je weten wat de aktie van deze maand is van Stampin Up scroll dan even naar beneden. Voor info mag je mij altijd mailen. ;)

Hugs, Rosalien

2 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi gedaan.
sterkte.

Petra zei

Je hebt een prachtige bijdrage als DD gastdesigner gemaakt Rosalien! Extra mooi omdat het zo'n bijzondere herinnering is geworden en wat zul je je hond missen.... Ik hoop dat het verder goed gaat bij jullie! Sterkte.