maandag 10 december 2012

Stampin' Trimmer

Stampin Trimmer

Vanaf nu kan je deze nieuwe Stampin Trimmer van Stampin Up bestellen. Deze papiersnijder geeft zowel de inches als de cm's aan. Hij heeft een extra breed blad en een lange arm met steun zodat het niet wiebelt. Je hoeft nu ook niet meer je snijmes eruit te halen als je wilt rillen. Je schuift hem gewoon aan de kant en je kan gewoon het hele snijgedeelte gebruiken om te snijden. Ook heeft de onderkant een anti sliplaag zodat de trimmer niet weg glijd. Aan de onderkant  van de trimmer zitten tevens opberg vakjes voor je reserve mesjes, bone folder etc. Je kan hem in de catalogus vinden op blz. 180 en hij kost 33,95.
Ik heb er goede verhalen over gehoord dus ik ga mijn papiersnijder vervangen voor deze. ;)

Hier op dit filmpje van SU wordt alles uitgelegd over de trimmer.



Mocht je ook interresse hebben in de deze Stampin Trimmer dan is hij bij mij te bestellen. Mijn email adres vindt je in de zijbalk. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: