zaterdag 8 december 2012

Tickets

Tickets

Vandaag is er weer een nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers. Deze week bedacht door Miriam en de uitdaging is om 1 of meerdere tickets te gebruiken op je kaart.
Ik heb op scrapweekend een paar weken geleden mij heerlijk uitgeleefd met de inkten van Stampin Up en daar heb ik alles mee gestempeld en ingekleurd. Zoals je ziet doet de inkt het heel mooi op kraft papier. Ik heb er dan ook echt schik mee. :))

Today we have a new Challenge at our challenge blog the Dutch Card Lovers. This week Miriam came up with this great Challenge and that is that you have to use one or more tickets on your card.
A couple of weeks ago I played with my new ink from Stampin Up and I stamped and coloured everything on my card with these inks. As you can seen if stamps beautiful on Craft Cardstock. I'm totally in love with this ink. :))


De kleuren inkt die ik gebruikt hebt van Stampin up is / The Stampin Up Ink Pads that I used are:
Early Espresso, Crumb Cake, Cajun Craze, Lucky Limeade and More Mustard.

Hugs, Rosalien

Geen opmerkingen: