zaterdag 6 juli 2013

Morning Meadow

Morning Meadow

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien dat ik gemaakt hebt met de nieuwe Hostess Set Morning Meadow uit de nieuwe Annual Catalogus. Ik vindt dit een schitterende set. Dit kaartje heb ik gemaakt voor het Stampin Up Inspiratie Blog. Je vindt daar nog veel meer mooie voorbeelden van andere demonstratrices.
De basis kaart is Very Vanilla en heb ik gesneden in de maat 10 x 20 cm, en daarna in het midden op 10 cm gerild. Je krijgt nu een basis kaart van 10 x 10 cm, een heel leuk maatje voor een kaart.
Daarop heb ik een vel Cardstock in de kleur Crushed Curry geplakt in de maat 9,5 x 9,5 cm
Deze heb ik eerst bestempeld met de blaadjes uit de stempelset en daarna geembossed met de Fancy Fan Embossingfolder. Één van mijn favoriete embossingfolders. ;)
In het midden heb ik de volgende lagen geplakt in de maten:
Cardstock Very Vanilla 7 x 7 cm
Pear Pizzazz 6,5 x 6,5 cm
Very Vanilla 6 x 6 cm. Deze laatste heb ik ook geembossed met de Fancy Fan embossingfolder.
De bloem is gestempeld in de kleur Crushed Curry en heb ik uitgeknipt en met Stampin Dimensionals opgehoogd zodat je diepte creeert.
De tekst komt ook uit dezelfde stempelset en de randjes van de tag heb ik gemaakt met de 7/8 Scallop Circle Punch. Ook deze is opgehoogd met de Stampin Dimensionals.
De kaart heeft zo een beetje een Oosters tintje gekregen. ;)



Hier nog even de materialen die ik gebruikt hebt:

Papier : Cardstock, Very Vanilla, Crushed Curry, Pear Pizzazz.
Stempels: Morning Meadow ( Hostess Set )
Inkt: Pear Pizzazz, Crushed Curry.
Gereedschap: Fancy Fan Embossingfolder, 7/8 Scallop Circle Punch, Stampin Dimensionals, Tombo Glue.
Embellishments: Jewels, Basic Pearls.

Bedankt voor het kijken. :)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

geweldig mooi kaartje Rosalien

Geertje zei

Mooi kaartje!!!