maandag 19 augustus 2013

Thank You Bundle Of Cards

Thank You Bundle Of Cards

Voor de bestellingen had ik een aantal bedank kaartjes nodig en ik heb er een serie van gemaakt in de Clean and Simple stijl.  Deze stijl begin ik steeds leuker te vinden.  :))  Ze zijn allemaal hetzelfde  alleen in andere kleur variaties. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de Mosaic Madness, The Best of Shelli en de Morning Meadow Stempelset. De vogel heb ik opgehoogd met de Stampin Dimensionals zodat je wat diepte creeert en op de oogjes heb ik de allerkleinste Jewels Basic Pearls geplakt.
De hoeken van de kaart heb ik met de Corner Chomper afgerond.



Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Whisper White.
Stempels: Mosaic Madness, Best Of Shelli, Morning Meadow ( Hostess Set )
Embellishments: Jewels Basic Pearls, Stampin Dimensionals.
Inkt: More Mustard ( retired ) , Tempting Turquoise, Tangerine Tango, Real Red, Melon Mambo, Sahara Sand, Rich Razzleberry, Early Espresso, So Saffron, Bermuda Bay, Cherry Cobbler, Strawberry Slush, Daffodil Delight, Coastal Cabana,Primrose Petals, Gumball Green, Smoky Slate, Calypso Coral, Midnight Muse.

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Schitterende bedank kaartjes weer hier hangt hij onder te pronken