woensdag 28 augustus 2013

Thank You

Thank You

Soms blijf je met kleine restjes papier, afdrukjes etc. zitten omdat je het over hebt van een kaartje wat je aan het maken was. Dit is zo'n kaartje wat ik met de overgebleven restjes gemaakt hebt.
Zowel het witte Cardstock als het bruine Craft Cardstock heb ik geembossed met de nieuwe Embossingfolder wat in de Herfst/Winter Catalogus staat dat morgen uitkomt, hij heet Pretty Print.
De tekst en label stempel komen uit de Hostess set Morning Meadow en dat lieve vlindertje is van de Papillon Potpourri set. Deze blijft toch één van mijn favoriete net als de Best of Butterflies. Ze zijn zo mooi van vorm en detail en veelzijdig in gebruik dat ik er heel vaak naar grijp. :))
De vlinder en label is gestempeld in de kleur Coastal Cabana ( deze steekt zo mooi af bij het bruin ) en de tekst in Baked Brown Sugar.



Hieronder nog even de lijst met materialen die ik gebruikt hebt. ;)

Materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Baked Brown Sugar, Coastal Cabana.
Stempels: Morning Meadow ( Hostess ), Papillon Potpourri.
Inkt: Coastal Cabana, Baked Brown Sugar.
Gereedschap: Embossingfolder Pretty Print,Bitty Butterfly Punch, Apothecary Accents, Stampin Dimensionals.
Embellishments: Seam Binding Crumb Cake, Jewels Basic Pearls.

Nog even geduld en dan mogen wij jullie de nieuwe online Herfst/Winter Catalogus zien. :)) Er staan weer veel leuke dingen in en heel veel mooie voorbeelden. ;)
Wil je de Catalogus liever in je handen hebben en er lekker doorheen kunnen bladeren dan kan je hem aanvragen bij mij. Voor 3 euro inclusief verzenden komt hij naar je toe. Bij een bestelling vanaf 35 euro komt hij gratis naar je toe, dan wel even aangeven dat je hem wilt ontvangen. ;)
Mijn vaste klanten ontvangen hem gratis. :)

Op 10 september doe ik weer een grote verzamelbestelling dus als wil je nog iets wilt hebben dan kan ik dat voor je mee mee bestellen. Je kan mij dan mailen op m.zwackhalen@planet.nl

Volgende maand ga ik verhuizen dus het kan zijn dat ik iets later reageer op de mail als jullie van mij gewend zijn. ;) Er moet namelijk een hoop geklust en gewerkt worden. Maandag krijgen wij al de sleutel. Jippie!!!
In het weekend van 21 september kan het zijn dat ik tijdelijk niet bereikbaar ben omdat wij dan overgaan en ik even zonder internet zit.
Het zal hierdoor ook even wat rustiger zijn op mijn blog. Ik ga in ieder geval een aantal berichtjes   inplannen zodat jullie toch nog een paar kaartjes/projectjes te zien krijgen tijdens mijn afwezigheid. :)

In oktober gaan we er weer volop tegen aan. De eerste Party is al gepland.
Wil je ook een Party organiseren en Hostess producten verdienen? Kijk hier dan even naar : http://rosalienscreations.blogspot.nl/p/workshopparty-bij-jou-thuis.html
Vanaf oktober ben ik weer beschikbaar maar een datum kunnen we al gaan plannen. ;)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Leuk kaartje Rosalien en succes met de verhuizing. Zelfde plaats?
Gezellige groetjes Lida

Rosalien Zwackhalen zei

Yep, we blijven in dezelfde plaats Lida, een paar straten verop. :))