donderdag 17 oktober 2013

Vanaf deze week.../ Aktie SU

Vanaf deze week.....

Ik ga vanaf deze week elke week een verzamelbestelling de deur uit doen. Deze vindt altijd op de zaterdag plaats. Dus mocht je nog iets nodig hebben dan kan je mij altijd mailen. ;)
Mocht er te weinig belangstelling zijn dan verschuift die een week.


Aktie SU


Ook wil ik nog even de Aktie onder de aandacht brengen die nu loopt dat je Demonstratrice kan worden met een instapbedrag van 25,00 euro.
Ben jij net zo gek van SU producten als ik ben, dan is dit nu een mooie gelegenheid om in te stappen. Je hoeft niet perse Demonstraties, Workshops of Party's te geven om Demonstratrice te worden. Je kan ook instappen als Hobby Demonstratrice wat inhoudt dat jij voor jezelf de producten met korting kan kopen. Als jou verlanglijst net zo lang is als die van mij dan zou ik niet langer aarzelen met instappen. :)  Deze Aktie geld tot de 21e. Dus wacht niet te lang hiermee.
Je kan je bij elke willekeurige Demonstratrice opgeven en net als zij verwelkom ik jou ook graag in mijn Team.
Daarnaast krijg je van mij ook een cadeau om je op weg te helpen. Wil je weten wat???
Dat weet je pas als je instapt in mijn Team....lol...... ;)

Mocht je vragen hebben hierover dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl en ik mail je zo snel mogelijk terug.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: