vrijdag 8 november 2013

Digitaal kaartje

Digitaal kaartje

Vanavond heb ik weer even zitten spelen met My Digital Studio. Carmen daagde ons demo's uit om een kaartje met verschillende soorten papier en laagjes te maken en te matten en deze tag te gebruiken. Ook moesten we minstens 3 embellishments toevoegen.
Uiteindelijk is dit mijn kaartje geworden. Het digitaal scrappen is nog nieuw voor me en het is nog even wennen, maar het is o zo leuk om te doen. Er zullen nog wel meer projecten voorbij gaan komen. ;)





En hebben jullie ook al eens geprobeerd om digitaal te scrappen?
Wil je het ook eens proberen dan kan dat ook met de gratis Trial versie van MDS. Deze vindt je hier  in de online winkel en deze is 30 dagen geldig. Ik daag je uit om hem eens  te proberen en laat me weten hoe die bevalt. :)
Veel plezier ermee.

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Vindt hem heel leuk om te zien, maar ben toch meer van het echte papier en de diepte die je dan kan maken, sorry.Maar hij is je goed gelukt

Groetjes yvon