dinsdag 28 januari 2014

Sale a Bration Aktie 28 Januari t/m 31 maart - Spring/Summer Catalogus Online

Gratis producten verdienen tijdens de Sale a Bration Aktie




 

De Sale a Bration Aktie is een spetterend jaarlijks terug kerend evenement van Stampin Up waarbij je gratis geweldig leuke en exclusieve producten kan verdienen. Dit is dan ook de periode  waar wij erg naar uitkijken. :)) Deze Aktie loopt van 28 Januari tot 31 Maart.
Kijk maar eens naar het bericht hieronder.

Hier kan je de Flyer van de Sale a Bration Aktie bekijken en zien  wat voor leuks je kan verdienen tijdens deze Aktie. ;)
En voor de mensen die van Digitaal Scrappen houden zijn  hier zijn de Digitale Downloads te bekijken uit de Flyer die je kan verdienen.



Wat kan je verdienen aan gratis producten?

Je mag bij elke 60,00 euro die je besteed 1 artikel uit de Sale a Bration Folder kiezen. Koop je dus voor bv. 120,00 euro dan mag je 2 producten uitkiezen en bij 180,00 euro 3 producten enz.

Maar dat is nog niet alles. :))

Want koop je bv. voor 350,00 euro aan artikelen dan krijg je ook nog eens extra Hostess Credits, bovenop de normale Hostes Credits, namelijk 35,00 euro meer als normaal.
Dus je mag dan niet voor 55,00 euro aan gratis artikelen uitzoeken maar voor 90,00 euro. Hoe cool is dat?
En hoe meer je verkoopt hoe meer Hostess Credtis je krijgt. En verkoop je meer als 425,00 euro dan mag je ook nog eens 1 artikel voor de helft van de prijs uitzoeken en bij 550,00 euro zijn dat 2 artikelen voor de helft van de prijs, enz.
Dit is dus de ideale gelegenheid om een Party te organiseren of met vrienden, familie, buren etc. een grote bestelling te doen en je voordeel hiermee te halen.
Mocht je  interesse hebben voor een Party schroom dan niet om mij te mailen, ik kom graag bij je langs. :) Ook je bestelling kan je opgeven bij mij.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl



SAB Aktie - instappen als Demonstratrice




Natuurlijk zijn de Demonstratrice die in deze periode instappen ook niet vergeten. Want ook zij kunnen hun voordeel halen. :)

- Mag je normaal instappen voor een instapbedrag van 129,00 euro en dan je Starterspakket samen stellen voor een bedrag van 175,00 euro, nu mag je voor 195,00 euro je Starterspakket samen stellen en is je instapbedrag  nog steeds 129,00 euro. Dat is mooi mee genomen toch? :))

- Daarnaast krijg je ook nog eens een gratis een Business pakket twv 60,00 euro. Deze bestaat uit 8 Annual Catalogussen, 8 Spring/Summer Catalogussen, bestelforumlieren etc. Alles om je op weg te helpen met SU.

- En bestel/verkoop je binnen 45 dagen voor minimaal 200,00 euro dan krijg je nog eens 10% extra korting bij je eerste bestelling. Dus geen 20% maar 30% korting.



Nog meer leuke voordelen van het Demonstratrice zijn

- Je bent als eerste op de hoogte van alle nieuwtjes en krijgt ook als eerste de nieuwste producten te zien die je ook mag preorderen.

- Je krijgt 20% korting op je aankopen. Zet je veel om krijg je nog eens extra volume korting. Wat ook op kan lopen.

- Daarnaast kan je gratis producten verdienen.

- Je krijgt toegang tot het Stampin Connection Forum van SU waar je heel veel info en voorbeelden vindt en vragen kan stellen.

- Je kan mee naar de activiteiten die SU organiseert.

- Je krijgt toegang tot een Facebook groep voor SU Demonstratrices.

- Stap je bij mij in  krijg je ook toegang tot ons Forum waar je ook een hoop info kan vinden. Wij houden ook geregeld Meetings waarbij wij kijken hoe we elkaar kunnen helpen en waarbij wij leuke ideeën opdoen van elkaar en swappen ( ruilen van leuke zelf gemaakte projecten ). Kortom een hoop gezelligheid. ;)
En de volgende Meeting van ons groepje is gepland op 8 Februari waar je ook van harte welkom bent. :))


- Je hoeft niet perse Party's en/of Workshops te geven om Demonstratrice te worden. Je kan ook instappen als Hobby Demonstratrice en de korting zo voor jezelf gebruiken om zo je Hobby te kunnen bekostigen. ;)

- Wil je geen Demonstratrice meer zijn? Niks aan de hand, je laat je termijn gewoon aflopen en je wordt dan automatisch uitgeschreven. Er zitten dus geen adders onder het gras.


Aan welke voorwaarden moet je wel voldoen om Demonstratrice te blijven?

De enige voorwaarde waar je aan moet volden is dat je een kwartaal omzet haalt van 300,00 euro.
Als je instapt telt het eerste lopende kwartaal niet mee. Zo heb je meer tijd om je SU activiteit op te bouwen.


Mocht dit je aanspreken en denk je dat lijkt mij ook leuk dan verwelkom ik je graag in mijn Stampin Creations Team.
Wil je meer informatie willen hebben dan mag je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl en ik beantwoord graag je vragen.

Wil jij je meteen aanmelden nadat je dit gelezen hebt, dan kan dat hier.
Ik verwelkom je graag in mijn Team en ook van mij ontvang je een welkomstpakketje. :))




Yeahh!! Welkom. :))






Zojuist hebben Yvon en Geralda zich aangemeld bij mij als Demonstratrice. Welkom in ons Team dames. Gezellig. :)) En zoals beloofd ontvangen jullie van mij straks een Welkomstpakketje.
Ik wens jullie heel veel plezier en succes met SU. ;)




Spring/Summer Catalogus.



Vandaag komt ook de Spring/Summer Catalogus uit. En er staan weer super leuke dingen in.
Hier kan je hem online bekijken. Hij is te leuk, je bent gewaarschuwd, ;)....lol...

Wil je liever de SAB Flyer en Spring Summer Catalogus in kunnen bladeren dan kan je hem bij mij aanvragen door een mailtje te sturen naar m.zwackhalen@planet.nl
Voor 3,50 euro inclusief verzenden komt hij naar je toe.

Mijn vaste klanten ontvangen deze Catalogus en Flyer gratis.

Veel kijk plezier. :)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: