maandag 3 februari 2014

For You

Dit leuke doosje kwam ik tegen op You-Tube van PootlesPapercraft. Zij is een kei in het maken van leuke doosjes/verpakkingen. Ik vond dit zo'n leuk en apart model dat ik hem ook wilde maken.
Ik heb hiervoor restjes papier gebruikt van de Retired collectie Floral District.




Gebruikte Materialen:
Papier: Designpapier Floral District ( Retired ) Cardstock Rich Razzleberry.
Stempels: Around Array.
Inkt: Old Olive.
Gereedschap: 7/8 Scallop Circle Punch, 3/4 Circle Punch.
Embellishments: Bakerstwine Early Espresso, Button Brights Collection.


Wil je dit doosje ook eens maken? Hier is de link van haar Tutorial.
Veel plezier ermee ;)

Leuk dat je langs kwam en hopelijk tot de volgende keer. ;)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Rosaline,

Wat een ontzettend leuk doosje heb jij gemaakt. Ik ben niet zo van de doosjes, maar deze is echt toppie.
Gezellige groetjes en misschien tot in september.
Doeg Lida

Stampidoe@gmail.com zei

In het echt was hij nog mooier. leuk ook dat rond in dat doosje