zondag 4 mei 2014

Nieuw Klantenkaart - Verloting SU Pakket

Nieuw Klantenkaart - Sparen voor Gratis Artikelen per 1 Februari 2014





Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben en voor het feit dat jullie bij mij Stampin Up artikelen bestellen. Vandaar dat ik nu ook iets terug wil doen voor jullie.

Nieuw Klantenkaart
Vanaf Februari 2014 introduceer ik de Klantenkaart.
Om ook iets terug te doen voor jullie als trouwe klant is vanaf nu de mogelijkheid om te sparen voor gratis artikelen.  Dus ben jij een vaste klant van mij? Vraag dan een Klantenkaart aan. 


Hoe werkt het?


De Klantenkaart bestaat uit 10 strippen waarbij ik bij elke bestelling het totaal bedrag neerzet van je aankoop. ( dit is exclusief : verzendkosten, shares en cadeaubonnen )
Ik hou dat allemaal bij voor je.
Als de kaart vol is tel ik alle bedragen op en hier krijg je dan 5% korting op.
Bij je eerst volgende aankoop mag je hiervoor iets uitzoeken uit de Catalogus .
Heb je in Februari  al een bestelling gedaan en ben je een vaste klant dan telt  deze aankoop natuurlijk al mee voor je Klantenkaart. ;)
 
 
Verloting SU Pakket
 
 
 
En om het nog eens extra feestelijk te maken ga ik een pakket SU artikelen verloten onder de klanten die in Mei, Juni bij mij een bestelling plaatsen ( Shares en Cadeaubonnen tellen niet mee ).
Wat het is???? Is nog even een verrassing.... maar je gaat het leuk vinden dat kan ik je wel vertellen. ;)
Misschien ga ik gedurende deze weken een Sneak Peak vrij geven om jullie lekker te maken....lol...
 
Ik hoop dat jullie hier blij mee zijn met de introductie van de Klantenkaart. :)
 
Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: