woensdag 14 mei 2014

SU-per Challenge

Ik zag op het SU-per Challenge Blog een leuke sketch en kon het niet laten om mee te doen. ;)
De basis van mijn kaart bestaat uit Cardstock Raspberry Ripple met daarboven op de kleur Primrose Petals. Een mooie kleurencombi vindt ik. ;)
De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper wat ook een leuk effect geeft.
Nadat ik de rondjes gestempeld hebt met een stempel uit de set Serene Silhouettes heb ik hier en daar in een hele lichte kleur streepjes gestempeld met een stempel uit de Gorgeous Grunge stempel set.
Daarna heb ik  het geheel geembossed met de embossingmal Pretty Print en vervolgens  ben ik met de Brayer die ik beinkt hebt met de kleur Raspberry Ripple  erover heen gaan rollen. Zo komt de kaart helemaal naar voren.
Als laatste heb ik een label gestanst met de Bitty Banners Framelits met daarboven een vlinder van de Papillon Potpourri stempel set.
Ik vindt hem leuk geworden. :) En jullie?




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Raspberry Ripple, Primrose Petals.
Stempels: Serene Silhouettes, Gorgeous Grunge, Papillon Potpourri.
Inkt: Raspberry Ripple, Primrose Petals.
Gereedschap: Embossingmal Pretty Print, Elegant Butterfly Punch, Bitty Banners Framelits, Brayer.

Geniet van deze mooie zonnige dag. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Erna Logtenberg zei

Hoi Rosalien, wat een leuke uitwerking van de case heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges, Lieve groetjes Erna