woensdag 7 mei 2014

Weekly Deals

De nieuwe Weekly Deals staan weer online.  Dit zijn ze.




Mocht er iets voor je bij zitten dan kan je jou bestelling doorgeven aan mij op m.zwackhalen@planet.nl.

En hebben jullie ook al gelezen dat ik een Klantenkaart heb zodat je kan sparen voor gratis artikelen?
De Klantenkaart bestaat uit 10 strippen waar ik bij elke aankoop het totaalbedrag invul ( exclusief Shares, Clubs, Cadeaubonnen en verzendkosten ). Is de strip vol dan tel ik alle bedragen bij elkaar op en daar krijg je dan 5 % korting over en mag je bij je volgende aankoop voor dat bedrag iets uitzoeken.

Ook heb ik een Aktie lopen voor klanten die in Mei en/of Juni een aankoop doen bij mij. Ik  ga namelijk een SU pakket verloten. Het blijft nog even een verrassing wat het is maar je gaat het zeker leuk vinden. In de loop van de tijd laat ik wat Sneak Peaks zien. :)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: