vrijdag 30 mei 2014

You're How Old??

Na zoveel nieuws deze week van SU is het nu weer tijd voor een kaartje. ;)
Deze kaart had ik gemaakt voor de Challenge vorige week bij het SU-per Challenge Blog waar de uitdaging was om een mannenkaart te maken. Ik had mijn kaartje vrij snel klaar maar het lukte mij maar niet om hem op tijd in te leveren voor de Challenge.
Vandaag vond ik eindelijk even een gaatje om hem op de foto te zetten.
Ik vind hem best wel stoer geworden. Ook de kleurencombi Summer Starfruit met Smoky Slaten en Basic Black vind ik mooi.
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden. :)




Gebruikte Materialen :
Cardstock: Summer Starfruit, Smoky Salte, Basic Black.
Designpapier: Kaleidoscope Designer Series.
Stempels: Just Sayin, Gorgeous Grunge.
Inkt: Smoky Salte,  Versafine, Memento.
Gereedschap: Sizzlits Beautiful Wings, Word Bubbles Framelits, Chalk Talk Framelits.
Embellishments: Silver Bakers Twine, Rhinestone Jewel.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: