donderdag 10 juli 2014

Blendabilities

Kennen jullie de Blendabilities al? Met deze markers op Alcohol basis kan je heel mooi inkleuren omdat de inkt zich heel mooi laten mengen. Charlotte laat in dit filmpje zien hoe het werkt.





De Blendabilities zijn er in 12 verschillende kleuren.
In elk pakje zitten 3 markers, een lichte kleur, een midden kleur en een donkere kleur en de prijs is 13,95 euro.
Daarnaast hebben we nog een setje met Skintones bestaande uit 6 markers en deze kosten 27,95 euro.
In de Annual Catalogus op blz. 212 vindt je alle verkrijgbare kleuren.

Deze markers lenen zich ook heel goed om embellishments in te kleuren zoals ik op de Tray van mijn vorige bericht gedaan heb. Hier heb ik de parels en het knoopje ingekleurd met de Blendabilitie.

Mocht je vragen hebben over de Blendabilities dan kan je mij altijd mailen en ik antwoord je zo snel mogelijk terug. ;)

Veel plezier met kijken. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: