maandag 14 juli 2014

Happy Birthday

Wat is het toch heerlijk om met je nieuwe spulletjes te spelen. Ik had zo'n zin om in te kleuren dat ik de Blendabilities weer tevoorschijn gehaald heb.
Voor de rand heb ik weer de Dotty Angles stempelset gebruikt. Ik blijf deze rand gaaf vinden.
De bloemenstempel heet Blended Bloom en is op dit moment wel favoriet onder de demo's. Hij is ook zo heerlijk om in te kleuren.
Ik heb de bloem ingekleurd in de kleur Rich Razzleberry. En het hart van de bloem in Daffodil Delight en Neutral.
De parels heb ik ook met de Blendabilities gekleurd. Zo leuk dat dit kan.  :) Zelfs lint laat zich inkleuren heb ik gezien. :)
Wist je trouwens dat wij ook de Stampin Trimmer Rotary Addition hebben? Deze kan je aan je
Stampin Trimmer bevestigen en hier kan je dan een snijmesje indoen zodat je leuke randen kan snijden zoals bij dit kaartje. Hier heb ik de Tiny Wave snijmesje gebruikt, maar je hebt ook nog de Small Scallop en het Perforating mesje. Je vindt ze in de Catalogus op blz. 217.




Gebruikte Materialen:
Cardstock : Whisper White, Pumpkin Pie.
Stempels: Blended Bloom, Remembering You Birthday, Dotty Angles.
Inkt: Memento Black, Rich Razzleberry, Pumpkin Pie.
Blendabilities: Rich Razzleberry, Daffodil Delight, Neutral.
Embellishments: Jewels Basic Pearls, Stitched Satin Ribbon Blackberry Bliss.
Gereedschap: Tiny Wave Stampin Trimmer Rotary Cutting Blade.



Vrijkaartje Knotsgekke Kaartendagen


En wil je een vrijkaartje winnen voor de Knotsgekke Kaartendagen kijk dan nog even bij dit berichtje. Je hebt nog tot 26 Juli de tijd om mee te doen. Daarna trek ik 5 winnaars die dan naar de beurs in 's-Hertogenbosch of Zwolle kunnen.
Hier staat ook een code waarbij je in de voorverkoop 2,00 euro korting kan krijgen.



Een bedankje voor trouwe klanten.


Het is leuk om onverwachte je trouwe klanten eens te verwennen met een kaartenpakketje,
als dank dat ze mij gekozen hebben als demo om daar hun inkopen te doen.
Deze maand zat dit pakketje bij de bestelling, genoeg materiaal om 3 kaartjes te maken. :)

Heel erg bedankt en super dat jullie telkens bij mij terug komen. :)





Een fijne dag allemaal en hopelijk tot gauw weer. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: