maandag 28 juli 2014

You're A Whole Lot of wonderful

Vandaag heb ik even tijd vrij gemaakt om een kaartje te maken. Ik had zo'n zin om met de Blendabilities te kleuren dat ik die tevoorschijn gehaald heb.:))
Deze keer heb ik de stempel set Vived Vases gebruikt, ook zo'n heerlijke stempel om in te kleuren.
En alles in heerlijke zonnige kleuren. :)
Het is even goed nadenken en oefenen hoe de schaduw moet vallen, maar ik denk dat het wel redelijk gelukt is of niet?




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Daffodil Delight, Real Red.
Vellum.
Stempels: Papillon Potpourri, Vived Vases.
Inkt: Memento Tuxedo Black.
Blendabilities: Cherry Cobbler, Rich Razzleberry, Coastal Cabana, Pumpkin Pie, Daffodil Delight, Old Olive.
Embellishments: Jewels Basic Pearls, Seam Binding Daffodil Delight.
Gereedschap: Elegant Butterfly Punch, Bitty Butterfly Punch.

Fijne dag. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: