dinsdag 19 augustus 2014

Kleuren Challenge bij het SU-per Challenge Blog

Bij het SU-per Challenge Blog hebben ze een kleuren Challenge, namelijk de kleuren Perfect Plum, Early Espresso en Old Olive. Deze kleuren combi had ik zelf niet zo gauw bedacht en ik moet zeggen dat ik hem ontzettend gaaf vindt, zeker toen ik de voorbeelden van het DT zag.
Dus je raad het al ;), ik wilde hem ook maken. :)
Het is een vrij strakke uitwerking geworden.
Ik heb nog een andere en stoerder uitwerking gemaakt met een leuke techniek die ik tegen kwam op internet, maar die laat ik jullie binnenkort zien. ;)


Bij dit kaartje heb ik de nieuwe stempels Four Feathers gebruikt met de bijbehorende Framelits. Deze heb ik met de markers ingekleurd en vervolgens gestempeld. Zo krijg je verschillende kleuren op de veren.
Bij de tekst heb ik de parels ingekleurd met de Blendabilitie in de kleur Bronze.
De knoop bovenaan is in de kleur Old Olive gedaan, hier heb ik de midden kleur gebruikt uit de set.
( de Blendabilitise set bestaat uit 3 oplopende  kleuren, licht, midden en donker )
De sketch van dit kaartje komt van het Challenge Blog Around The World.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Early Espresso, Old Olive.
Designpapier: Designer Paper Stack Regals.
Stempels: Four Feathers, Good Greetins ( Hostess Set die later in het jaar verkrijgbaat is )
Gereedschap: Feather Framelits, Banner Punch.
Embellishments: Designer Very Vintage Button, Bakers Twine Early Espresso, Jewels Basic Pearls, Burlap Ribbon.
Inkt: Early Espresso.
Markers: Early Espresso, Old Olive, Perfect Plum
Blendabilities: Bronze, Old Olive.


Groetjes Rosalien

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk dat je de parels en de knoop gekleurd hebt met de blendabilities. Prachtig zoals alles nu bij elkaar past. Je hebt een prachtige kart gemaakt. Dank je wel voor het meedoen aan de SU-Per challenge. Groetjes, Gonny

Hetty zei

Hardstikke leuke kaart met die veertjes en de jute achtergrond!

Erna Logtenberg zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Lieve groetjes Erna

trudelmj zei

Very nice, thank you for your participation :-)

Yvonne zei

wat zijn ze leuk die veren! De lay-out vind ik ook erg leuk. Dank je wel voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne