donderdag 30 oktober 2014

Merry Christmas

Deze keer weer eens een kerstkaartje. Het is de hoogste tijd om de voorraad aan te vullen dus vanaf nu zullen er ook meer kerstkaarten voorbij komen. ;)

Voor dit kaartje heb ik de stempel  "Ornamental Pine"  weer tevoorschijn gehaald. Deze had ik ook gebruikt voor de swapjes van Convention.
Toen ik deze stempel voor het eerst zag in de Catalogus stond hij heel hoog op de lijst van  "Must have" .  :)
De takjes heb ik gestempeld in de kleur Crumb Cake en de kerstballen in Cherry Cobbler.
Nadat ik alles gestempeld had heb ik eerst de afbeelding geembossed met de Perfect Polka Dots Embossingfolder.
De stippen heb ik daarna bewerkt met Versamark en er Iridescent Ice Embossingpoeder op gestrooid en met de Heattool geembossed. Hierdoor ontstaat er een  glinstering op de stippen.
De kerstballen heb ik nog een keer extra gestempeld op Whisper White en uitgeknipt. Ik wilde wat diepte op mijn kaart dus ik heb deze met de Stampin Dimensionals opgehoogd.
Daarachter heb ik Bakers Twine in de kleur Early Espresso geplakt en daarboven op een Silver kleurig strikje om het  geheel af te maken.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Crumb Cake, Cherry Cobbler, Pear Pizzaz.
Stempels: Ornamental Pine, Good Greeting.
Inkt: Crumb Cake, Cherry Cobbler, Early Espresso, Versamark.
Gereedschap: Perfect Polka Dots Embossingfolder, Modersn Label Punch, Heattool, Glue Dots, Stampin Dimensionals.
Embellishments: Bakers Twine Early Espresso, Silver 1/8 Ribbon, Embossingpoeder Iridescent Ice.

Fijne dag. :)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie kaart! De kerstballen komen goed uit tegen de mooie achtergrond.

Stampidoe@gmail.com zei

Begin zin in kerst te krijgen als ik je kaartje zie