vrijdag 14 november 2014

Glas Decoratief Versieren en een Challenge


Zoek je nog iets leuks om te pimpen of een leuk idee om iemand mee te verrassen?
Dan  heb ik hier nog een leuk Filmpje voor jullie van SU waar Charlotte laat zien hoe je een glazen potje kan versieren tot een leuk cadeautje.
Veel plezier met kijken. ;)





Ook ik ben aan de gang gegaan. Of eigenlijk smokkel ik een beetje want het potje hier heb ik vorige week op de Krea Doe gemaakt. ;)  Dit is gemaakt met Glasetspasta. Erg leuk om te doen trouwens. Maar goed dat de portemonnee leeg was en je niet kon pinnen. ;)
Ik heb dit gemaakt bij de stand van More is More.
Thuis gekomen heb ik hem afgemaakt met spulletjes van SU. ;)




Om de bovenkant heb ik Burlap Ribbon gewikkeld en  vastgeknoopt met het twine uit de "Under the Tree Tag a Bag Accessory Kit". De labels en de wasknijper komen ook uit deze Kit.
Op één van de labels heb ik een tekst van de stempelset  "Mingle All the Way"  in Cherry Cobbler gestempeld.
Het metalen belletje komt van de Action.

Nu nog een kaarsje erin en dan komt hij op een dienblad te staan samen met nog andere kerst accessoires. En dan hebben we weer iets leuks voor op tafel straks. :)

Challenge

Ik daag jullie uit om ook iets leuks te maken van een glazen potje. Laat onderin dit bericht een linkje naar jou uitwerking zien en dan verloot ik iets leuks onder de deelnemers die de uitdaging aan durven gaan. :)
Doe je mee??


Fijne dag en bedankt voor je bezoekje. ;)


Groetjes Rosalien



Dit heb ik gebruikt voor de versiering van het potje:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: