zondag 30 november 2014

Vidio Tutorial leuk doosje Mathilde en Tutorials van mij op de Libelle side

Mathilde laat hier een leuke Tutorial zien van een doosje die je naar je eigen stijl en gelegenheid kan maken. Gewoon het papier veranderen en je hebt een totaal ander doosje.
Ik ga hem binnenkort ook maken en dan zal ik mijn versie laten zien. ;)
Veel plezier met kijken.




Wat ook leuk is om te vertellen is dat een doosje dat ik gemaakt heb voor de Libelle in het blad staat. Hoewel.....lol....hij staat helemaal verscholen achter een aantal andere doosjes dus het valt bijna niet op...hihihi.....
Maar.....hij staat wel online op hun side met een Tutorial samen met een ander doosje dat ik gemaakt heb.

En mocht je de Tutorial lezen en denken er klopt iets niet....dat klopt.
In de tutorial staat een band beschreven die om het doosje gaat. Deze hebben ze er echter afgehaald en die mis je dus nu op de foto. ;)


Hier is de Tutorial:
http://www.libelle.nl/zelf-maken/zelfmaker-zwartwitte-verendoos

Hier is de link van het andere doosje:
http://www.libelle.nl/zelf-maken/zelfmaker-zwart-doosje-met-rode-strik-en-label


En wil je een Stampin Up Pakket winnen kijk dan hier eens op de Libelle side:
http://www.libelle.nl/winnen/win-creatief-stampin-pakket


Volgende week laat ik jullie nog ander werk zien van mij wat gepubliceerd is in Cards and Scrap. Deze had ik eigenlijk voor het blad Hobbyhandig gemaakt maar doken uiteindelijk in dit blad op. Dankzij een collega die mij waarschuwde weet ik dat het erin staat. :)
Ik moet nog even wachten omdat het blad nog niet uit is en pas vanaf dinsdag in de winkel ligt.
Ik ben benieuwd. ;)






Mocht je nog gebruik willen maken van de Aktie om voordelig in te stappen als Demonstratrice dan kan dat nog. Hij loopt tot 2 December, dus wacht niet te lang als je nog twijfelt.
Je kan als Hobby Demo instappen en gewoon voor jezelf en vrienden/familie je aankopen doen of er echt je werk van maken en workshops geven etc. Dat bepaal je helemaal zelf.
Je mag nu instappen voor 96,75 euro en voor 175,00 euro aan producten uitzoeken en daarnaast krijg je nog eens een business pakket twv. 60,00 euro.
Daarbovenop krijg je nog eens 5% Cash Bonus over je aankopen in December.
En ook van mij ontvang je een starterskit. Een perfecte manier om te starten met al die extraatjes.
Heb je g een zin meer om demo te zijn dan laat jij je termijn gewoon aflopen, er zitten geen adders onder het gras. Het enige wat je moet doen om demo te blijven is 300,00 euro per kwartaal omzetten.
Mag ik jou verwelkomen in mijn Team?
Aanmelden kan hier.

Van de week zal ik ook de foto's laten zien van onze Team Meeting afgelopen zaterdag. Het was weer als vanouds reuze gezellig. Zo gezellig dat men in de kerstvakantie weer wil freubelen en we zelfs al praten om in het voorjaar een  huisje te huren voor een weekend.  Gaaf!!!

Fijne avond nog. ;)

Groetjes Rosalien




Geen opmerkingen: