woensdag 12 november 2014

Weekly Deals

De nieuwe Weekly Deals staan weer online. Dit zijn ze.




Mocht er iets voor je bijzitten dan hoor ik het graag en ik bestel het voor je mee.

Vergeet niet om ook af en toe  bij de Clearance Rack te kijken of er nog iets voor je bijzit. Deze wordt regelmatig aangevuld.
Heb je nog iets nodig uit de Herfst/Winter Catalogus of  uit de Herfst/Winter Supplement wacht dan ook niet te lang. De herfst/Winter Catalogus loopt namelijk tot eind December en artikelen uit de Herfst/Winter Supplement is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Heb je een cadeau nodig voor de Sinterklaas of Kerst ? Zorg dat je op tijd jou bestelling door geeft zodat het ruim op tijd bij jou binnen is. Het zou zonde zijn als het te laat binnen komt. ;)

Voor deze maand verloot ik deze geweldige stempelset "Good Greetings" onder de bestellers en ontvang je een leuke attentie bij je bestelling.




Weet je dat je bij mij ook kan sparen voor gratis artikelen? 

Om ook iets terug te doen voor jullie als trouwe klant is er nu ook de mogelijkheid om te sparen voor gratis artikelen.  Dus ben jij een vaste klant van mij dan krijg je hem automatisch.
Nog geen vaste klant? Vraag dan een Klantenkaart aan. 

 
Hoe werkt het?

De Klantenkaart bestaat uit 10 strippen waarbij ik bij elke bestelling het totaal bedrag neerzet van je aankoop. ( dit is exclusief : Shares, Cadeaubonnen en verzendkosten )

Ik hou dat allemaal bij voor je.

Als de kaart vol is tel ik alle bedragen op en hier krijg je dan 5% korting op.

Bij je eerst volgende aankoop mag je hiervoor iets uitzoeken uit de Catalogus .
 
 
Cadeaubonnen -Tip voor de Sint of Kerst?
 
Het is ook mogelijk om een cadeaubon te kopen bij mij. Leuk om te vragen voor je verjaardag, Sinterklaas of Kerst of juist leuk om iemand cadeau te doen die ook van Stampin Up producten houdt. :)
Je kan hem voor elk gewenst bedrag kopen en ze zijn een jaar lang geldig en ook alleen bij mij in te leveren. Je ontvangt hem in een leuke zelfgemaakte envelop met een kaartje waar je zelf nog een boodschap op kan schrijven.
Hoe leuk is dat? :))
 

En weet je dat verzenden bij een bestelling vanaf 75,00 euro gratis is?
Kijk hier nog maar eens waar alles duidelijk staat beschreven. ;)

Aankomende zondag  gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Moet ik iets mee bestellen voor je zorg dan dat je bestelling aankomende zaterdag bij mij binnen is. ;)

Fijne dag vandaag. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: