dinsdag 16 december 2014

Wishing You Holiday Cheer and a Happy New Year

 
Nog even en dan is het alweer kerst. Altijd weer gezellig deze periode. En wat is het dan leuk om iemand een kleinigheidje te geven helemaal in kerststijl.
Ik heb de Petite Café Gift Bag gebruikt om iets leuks in te doen. Deze keer niks eetbaars. :)
De stempel komt uit de Ornamental Pine set en daar was ik meteen helemaal verliefd op en ik heb hem inmiddels al vaak gebruikt. Met een witte Uniball Gel Pen heb ik sneeuwaccenten aangebracht.
Voorop de bag heb ik een paar tagjes  bevestigd die ik uitgestanst heb met de Banner Framelits. De stempel heb ik ingekleurd met de markers in de kleur Old Olive en Cherry Cobbler en hem daarna gestempeld.
De belletjes heb ik van een ring afgesloopt die vol met deze belletjes zat.( verkrijgbaar bij de Action ) Ik vind het altijd iets extra's toevoegen als er rinkelende belletjes aan iets kerstprojectje hangt.


 


Deze artikelen heb ik gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog




En vanmorgen kwam de laatste bestelling van dit jaar binnen.
Het is elke keer weer feest als je uit mag pakken. Je voelt je dan net een klein kind in een snoepjeswinkel....lol...



De bestellingen zijn al klaar en verzonden en als zo dadelijk  mijn huishoudelijke  taken erop zitten dan mag ik genieten van de nieuwe spulletjes uit de Spring/Summer Catalogus en de Sale a Bration Flyer. Wij als demo's mogen al eerder hieruit  bestellen zodat wij alvast voorbeelden kunnen maken om jullie te laten zien.
Jullie moeten helaas nog even wachten tot 6 Januari dan gaat zowel de Spring/Summer Catalogus als de SAB van start.
En ik kan je vertellen hij is weer leuk en er zit een hoop heb gehalte in. :)


Zojuist ontving ik ook de nieuwe Catalogus in de brievenbus dus als jullie me missen...???....hihi...



Wil jij ook graag de Catalogus en de SAB Flyer ontvangen? Mail mij jou gegevens door en zodra de Catalogussen binnen zijn ( wij mogen deze vanaf vandaag bestellen ) dan stuur ik ze door.


Wil jij een keer Hostess zijn gedurende de SAB periode neem dan contact met mij op en dan plannen wij samen een avond/ochtend/middag voor een paar creatieve uurtjes. Je maakt dan meteen kennis met de nieuwste producten en als Hostess en als klant valt er een hoop leuke extra's te verdienen. :)
Ook van mij ontvang je een leuk cadeautje in deze periode.

Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Ilj@ zei

Wat een leuk cadeauzakje heb je er weer van gemaakt, super! En wat een lekker grote bestelling had je gedaan zeg. Veel plezier ermee :)