maandag 26 januari 2015

Guy Greetings

Vorige week werd mij gevraagd of ik wilde laten zien hoe het embossing poeder van SU werkt.
De stempel set Guy Greetings lag binnen handbereik dus heb ik de auto uit deze set gepakt. Deze is best gedetailleerd en het embossing poeder van SU is heel erg fijn en op de kaart kan je zien hoe mooi hij eruit ziet na het embossen.
Ik heb de kaarten simpel en eenvoudig gehouden en in 2 verschillende kleurencombinaties gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met de embossingmal Zigzag en de afbeelding heb ik opgehoogd met de stampin dimensionals om diepte op de kaart te creëren.








Dit zijn de materialen die ik gebruikt hebt:


Built for Free Using: My Stampin Blog













Lijkt het jou leuk om een vrijkaartje voor 2 personen te winnen voor de beurs de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch? Kijk hier dan even, je hebt tot 31 Januari om mee te doen. Dat is nog een paar dagen. ;)
1 Februari ga ik 5 winnaars  trekken :)
Heel veel succes.



Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Stoere kaartenmet leuke details.

En ja ik wil graag naar den bosch

Groetjes Yvon

Jolanda Cuper zei

Mooie mannenkaarten hoor!