woensdag 28 januari 2015

Weekly Deals

En zoals elke woensdag zijn er vandaag ook weer de nieuwe Weekly Deals. Ook hier zie ik er weer leuke dingen tussen staan. :)
Zit er iets voor je bij laat het mij weten.
Aankomende maandag 2 Februari doe ik weer een verzamelbestelling de deur uit.
Wil je hier niet op wachten dan is dat ook geen probleem dan laat ik hem rechtstreeks bezorgen bij je. ;)

Vergeet niet dat de Sale a Bration Aktie nog loopt. Dus zit je dicht bij de 60,00 euro dan kan je dat bedrag beter aanvullen zodat je recht hebt op 1 gratis SAB artikel. ;) Zie hier.
Tevens ding je mee bij mij (  als je voor 60,00 euro koopt of een Party Host )  voor een gratis SU Pakket die ik op 1 April verloot. Binnenkort zal ik hiervan een foto laten zien.







Een fijne dag allemaal en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: