woensdag 11 maart 2015

Update Blendebilities - Helaas per direct Retired


Helaas en tot onze grote verdriet heeft Stampin Up een moeilijke beslissing moeten nemen om de Blendabilities per direct uit het assortiment te halen.
Er zijn kwaliteitsproblemen  met de Blendabilities die de fabrikant niet op kan lossen.

Dit is wat ze zeggen:

De fabrikant is niet in staat om het probleem op zo'n manier op te lossen dat het aan de hoge kwaliteitseisen van Stampin Up kan voldoen en zo een lange stabiele termijn oplossing kan bieden.
Na alles goed overwogen te hebben was de beste oplossing het product uit het assortiment te halen om verdere frustraties tegen te gaan.
Hij is nu dus retired en niet langer meer te verkrijgen.


Ondanks dat ik het heel erg jammer vind dat ze eruit zijn ( want ik vind ze geweldig )  ben ik ook blij en trots dat Stampin Up voor kwaliteit gaat.
Ondertussen blijf ik hopen dat ze een fabrikant vinden die dit probleem wel op kan lossen en dat ze in de toekomst terug in het assortiment komen. Dromen en hopen mag toch? ;)

De meeste Blendabilites hebben echter geen problemen maar mocht jij Blendabilites bij mij gekocht hebben en er is iets mee laat het mij dan weten en dan kijken wij er samen even naar.

Maar niet getreurd,we hebben nog steeds de Stampin Write Markers om mee in te kleuren in combinatie met de Blenderpen en onze Aquapainters en inkten. ;)
We kunnen dus nog steeds kleuren. :)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: