woensdag 15 april 2015

Weekly Deals

En genieten jullie ook zo van het mooie weer? Heerlijk hé dat zonnetje en de plantjes en bomen die nu in bloei staan. Puur genieten. Ik krijg zowaar zin om te BBQ' en. ;)

Hebben jullie de nieuwe Weekly Deals al gespot? Ze zijn weer te gek de en wederom is er een hoop in de aanbieding. :)
Kijk maar eens. Ik heb er al een paar favorieten tussen zitten. :)






Zit er iets voor je bij laat het mij dan weten en ik bestel het mee voor je met de verzamelbestelling.
Je hoeft hier natuurlijk niet op te wachten, je kan altijd een bestelling tussendoor doen.
Mocht je iets bestellen weet dan dat het iets langer duurt voordat je antwoord terug krijgt aangezien ik een paar dagen weg ben.
Van het weekend zal ik alle mailtjes weer beantwoorden.
Ik ben te bereiken op m.zwackhalen@planet.nl


Geniet van deze mooie zonnige avond. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: