donderdag 7 mei 2015

Stampin Up heeft er een nieuwe Fan bij. ;)


Flip van Hulphond Nederland is helemaal blij met de nieuwe Catalogussen die zojuist binnen kwamen...lol...



Even stiekem bladeren....sssstt....niet door vertellen hoor. ;)


Jammie, er staan weer leuke producten in. Ik benieuwd wat de baas ermee gaat maken.

Oh nee hĂ©......kijk hier nou!!  Er is nog veel  meer.....ohhhhhh maar dat is gaaf!!




Tsja, helaas jullie moeten nog even geduld hebben om te weten wat er in de doos zit. Flip heeft mij beloofd dat hij zijn mond zal houden. ;)

Mijn bestelling is helaas nog niet compleet dus ik hoop dat de rest ook snel binnen komt.
Ik kan in ieder geval een begin maken om voorbeelden te maken met de nieuwe producten.
Hopelijk tot snel. Jullie weten nu waar ik uithang. ;)


Wil jij straks ook de nieuwe Catalogus ontvangen? Stuur mij dan een mailtje naar m.zwackhalen@planet.nl



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: