zondag 19 juli 2015

Vakantie Tijd


Het is vakantie tijd en dat betekent dat een hoop mensen hun koffers inpakken en lekker gaan relaxen op hun vakantie bestemming.
Ook wij hebben een soort van vakantie ( werken en relazen ) en gaan dus niet weg. De laatste klusjes proberen we af te werken zodat ook wij kunnen genieten van onze tuin en serre. ;)


De uitdaging van Ellen bij de DCL is dus om een creatie te maken in het thema Travel/Reizen
De uitwerkingen van de DT leden en onze Gastdesigner zijn weer super dus het loont de moeite om een kijkje op het Challenge Blog te nemen. ;)
Ook wij van de DCL nemen vakantie en zijn 30 augustus weer terug met een nieuwe Challenge.


Dit is mijn uitwerking geworden met dit thema.
Ik heb gekozen om de achtergrond te maken met de World Map achtergrond stempel en deze heb ik in Early Espresso op Whisper Whithe gestempeld waarna ik met een sponsje alles ingekleurd heb in de kleur Pear Pizzazz en Pool Party.
De andere stempels die ik gebruikt heb komen uit de set Let's Get Away.
Ook de binnenkant heb ik deze keer gedaan, super leuk om weer te doen. Dat geeft de kaart toch wel iets extra's . ;)






Een hele fijne dag.


Groetjes Rosalien




Gebruikte Materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

Anoniem zei

SUpermooi kaartje, gave kleur!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margot zei

Gaaf! Ik vind de binnenkant enig!