zondag 30 augustus 2015

Challenge DCL

De vakantie is weer voorbij ( tenminste voor de DCL ) en dat betekent dat vandaag de nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers weer van start gaat.
Margo daagt ons uit met de volgende Challenge:

Papieren zakjes heb je vast wel liggen. Gebruik ze voor een kaart of andere creatie. Heel laten, verkreukelen, dubbel vouwen of verknippen, alles mag! Wees creatief en origineel!


Een super leuke uitdaging Margot!
Helaas  kon  ik echter niet iets orgineels bedenken na een drukke week met DT werk en opdrachten. Het enige orginele wat ik kon bedenken ( zover je het orgineel mag noemen...lol...)  was om het in mannen stijl te versieren.
Meestal word het aan een vrouw gegeven dus heeft het ook meer een vrouwelijke uitstraling.



Deze keer wilde ik het wat ruiger en stoerder maken dus ben ik het papier gaan scheuren en distressen.
Het designpapier komt uit de English Garden Designer Series.
Op Whisper White heb ik met Mint Macaron de achtergrond gestempeld met de stempel Watercolor Wash.
Hierop heb ik de auto gestempeld in de kleur Soft Suede.
De stempel van de auto komt uit de set Guy Greetings en heb ik nog een keer extra gestempeld op Mint Macaron Cardstock en vervolgens uitgeknipt en met stampin dimensionals opgehoogd.
De banner heb ik ook opgehoogd , alleen wilde ik deze wat meer omhoog hebben dus heb ik hem eerst met een vouwbeen omgebogen en daarna met dubbele stampin dimensionals opgehoogd. Zo komt hij nog verder naar voren.
De blaadjes komen uit de set Vintage Leaves. Deze set heeft prachtige verschillende soorten en maten bladeren die heel mooi gedetailleerd zijn.
En nu ik goed zit te kijken naar het zakje ontdek ik dat er een rhinestone van de banner gevallen is.
Aan de linkerkant van de banner zat namelijk ook een rhinestone. Die mag je vandaag er even bij denken. ;)
De kleuren van het designpapier komen ook weer terug in de candy dots.
Al met al ben ik best tevreden met het resultaat.

Hopelijk zien we jullie ook weer terug bij de Challenge. En mocht je mee willen doen dan wens ik jullie heel veel plezier met deze leuke uitdaging. :)
Deze keer sponsor ik de Challenge waarbij je een super leuke SU prijs kan winnen uit de nieuwe Herfst/Winter Catalogus.


Ik vertrek zo samen met een paar andere dames uit mijn tam richting Barneveld voor een Team Meeting, dus mij hoor of zie je vandaag niet meer. :)
Gezellig!! Ik heb er zin in.
En jullie? Nog plannen voor vandaag?

Geniet allemaal van deze warme zomerse dag en tot gauw weer. ;)



Groetjes Rosalien





Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Sarah zei

Dat is een leuke zakje voor een man !
Mijn plannen : genieten van de voorlaatste vakantiedag met een bezoekje aan de dierentuin met de kinderen . Veel plezier voor jou !
Liefs * Sarah *

Margot zei

Veel plezier bij de meeting! Je zakje is erg leuk! En nog bedankt voor de catalogus, heb inmiddels een wensenlijstje ;)

Marjan zei

Mooi zakje, leuk dat je het in mannelijke stijl deed!