dinsdag 18 augustus 2015

Congratulations

In het vorig bericht heb ik beloofd  dat ik een winnaar zou trekken tussen de reacties op mijn vraag.

En mijn vraag was :


- En zouden jullie het fijn vinden als Stampin Up weer aanwezig zou zijn op de Knotsgekke Kaartendag in Den Bosch?
- Hebben jullie nog leuke ideeën wat jullie graag zouden willen zien/missen bij Stampin Up?



 Ik heb 2 reacties gehad van Sarah en van # en ik heb besloten om jullie allebei iets leuks op te sturen. :)
Als jullie mij jullie gegevens door mailen naar : m.zwackhalen@planet.nl dan komt er iets leuks jullie kant op.

En speciaal voor jullie nu deze kaart Congratulations!! :)





De basis van de kaart bestaat uit Blackberry Bliss Cardstock en deze heb ik gemat met Mossy Meadow.
Op Whisper White heb ik random een blad gestempeld met een stempel uit de set Vintage Leaves.
Een prachtige set stempels bestaande uit diverse bladeren met mooie subtiele details er in verwerkt.
Dit loont zich dus heel mooi om met de Markers in te kleuren en dan te stempelen zoals ik hier gedaan heb op de kaart.
Als laatste heb ik het Whisper White met de spons ingekleurd in de kleur Cajun Craze.
En als finishing touch nog wat bling, bling. ;)
De pijl heb ik geponst met de What's Up pons die helaas retired is maar te leuk om te laten liggen.

Ondertussen ben ik tussen de bedrijven door leuke Workshops aan het bedenken/plannen/maken en voorbereiden.
Hou mijn pagina in de gaten want ze komen heel snel online. ;)


Een fijne dag en tot morgen want dan zijn we er weer met de nieuwe Weekly Deals.



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Sarah zei

Oo wat leuk ! Ik stuur je gauw een mailtje !
Spannend ! Leuke kaart , ik hou erg van dat lettertype . Liefs ☆ Sarah ☆