dinsdag 1 september 2015

Autumn/Winter Catalogus Live / Feestje!! / Open Huis

Eindelijk is het vandaag zover . De Autumn/Winter Catalogus is online gegaan vanmorgen.
Hier kan je hem online bekijken.



Wil je graag de Catalogus ontvangen stuur mij dan een mailtje. Tegen vergoeding van de verzendkosten die 2,76 euro bedragen komt hij jou kant uit.

Ik ben heel benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als wij. :)
Heel veel plezier met kijken.




Feestje


Omdat hij vandaag Live gaat vind ik het wel een Feestje waard.
Dus................


reken ik deze maand geen verzendkosten. :)


En ik hou Open Huis zodat je de nieuwe producten ook Live kan zien en uit proberen.
Er zijn 2 mogelijkheden, namelijk:


Dinsdag avond 8 September van:              19.30 uur - 21.30 uur
Woensdag ochtend  9 September van :      10.00 uur - 12.00 uur


We gaan die dag een leuke Make and Take maken en ik hoop op veel enthousiaste mensen. :)
Kom je ook??


Opgeven is wel nodig want ik heb plek voor 6 mensen.

Geen zin om alleen te komen? Neem gerust een vriendin, zus of moeder mee. Geef dan wel aan dat er meer mensen mee komen zodat ik er rekening mee kan houden.
Je kan je aanmelden door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl.

Samen maken we er een gezellige avond/ochtend van. :)


Voor mensen die dit product nog niet kennen is dit een ideale gelegenheid om hiermee kennis te maken en waar je al je vragen kan stellen aan mij. Of het nu om het product gaat, over hoe te bestellen of over wat het  Demonstratrice zijn nu eigenlijk inhoud. Je kan alles vragen.

Ik heb er zin in.



Groetjes Rosalien



Geen opmerkingen: