zondag 27 september 2015

Happy Birthday

Het is alweer even geleden maar deze keer hebben we weer een sketch bij de Dutch Card Lovers. Deze super leuke sketch is gemaakt door Marjan.
En het is weer geweldig om te zien wat de Designteam leden en onze Gastdesigner ervan gemaakt hebben. Geweldig!

Dit is mijn uitwerking geworden.




De achtergrond is gestempeld met de prachtige achtergrond stempel Watercolor Wash in de kleur Soft Sky.
Deze heb ik beinkt, afgestempeld en toen gestempeld op Whisper White. Dit heb ik 2x gedaan op cardstock.
Op het 2e velletje heb ik vervolgens de vaas met bloemen gestempeld en uitgeponst met de Circle pons.
Met de achterkant van een marker heb ik op het cardstock hele kleine rondjes gestempeld in
soft Sky, deze keer heb ik niet afgestempeld.
De grote rondjes heb ik gestempeld met een dop van een busje talkpoeder. Deze heb ik in de kleur Watermelon Wonder gedaan.
De rondjes heb ik met stampin dimensionals opgehoogd. In het hart van de bloemen heb ik pareltjes gedaan net als op het lijfje van de vlinder.
De randjes rechts boven en links onder heb ik met de Updated Essentials Paper Piercing Pack geprikt.
Dit geeft de kaart net iets meer. ;)


Fijne dag. ;)


Groetjes Rosalien


Wil je nog iets mee bestellen dan kan dat tot vanavond. Morgenochtend gaat er een verzamelbestelling de deur uit. ;)



Gebruikte Materialen:



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Marjan zei

Prachtkaart Rosalien, ook deze kleuren samen vind ik zo mooi!