maandag 14 september 2015

Hello

Het kan gebeuren dat  je een kaart nodig hebt en niet de juiste in huis hebt. In dat geval moet er even snel tussendoor een kaart gemaakt worden.
Zo ook vandaag.
Deze grote vlinder stempel blijf ik geweldig vinden en hij is zo leuk om in te kleuren met je Markers.
Dat heb ik dus gedaan en hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt : Smoky Slate, Bermuda Bay, Daffodil Delight, Pear Pizzazz en Calypso Coral.
De randjes om de afbeelding heen heb ik gedaan met de prikmal uit de Updated Essentials Paper Piercing Pack.
De spetterjtes komen uit de Perpetual Birthday set.



Ik ben tevreden over mijn kaart dus hij kan op de bus. ;)


Fijne dag en tot de volgende keer.


Groetjes Rosalien




Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wow wat een beaty, schitterende kkeuren, bljjf deze vlinder ook heel mooi vinden

Sarah zei

Mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆