woensdag 9 september 2015

Weekly Deals

Er zijn weer super leuke Weekly Deals deze week.
Vooral de sterren framelits is gaaf en leuk voor kerst te gebruiken  in combinatie met de Electic Paper Piercing Pack. En om het af te maken voeg je goud of silver toe met de metallic doilies en de sequins.
Zo krijg je hele sjieke kerst kaarten. 
We hebben trouwens ook schitterend kerstpapier in goud/zwart waar dit heel mooi bij past. Hebben jullie die al ontdekt in de nieuwe seisoens catalogus?
Je vind deze op blz. 23 en het papier heet Winter Wonderland. Je vindt op deze bladzijde ook het bijpassende vellum. Maar ik draaf nu helemaal door zie ik.......lol...ik val van het ene idee in het andere maar het is ook zo mooi.

Je weet het, mocht er iets voor je tussen zitten of wil je iets anders uit de catalogus bestellen dan hoor ik het graag.
Je kan je bestelling tot zondagavond doorgeven dan gaat maandagochtend de verzamelbestelling de deur uit.
Kan je niet zo lang wachten dan kan je het ook rechtstreeks laten bezorgen.
Je kan mij mailen op m.zwaackhalen@planet.nl





Mocht je mijn creaties gemist hebben ze komen er weer snel aan.
De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met DT werk voor SU en de huishoudelijke taken die bleven liggen weg te werken thuis en daar naast was ik druk met de workshops te bedenken/maken.
Nu nog even datums plannen etc. en dan kunnen ze online.

We krijgen ook geheel onverwachts een verhuizing er tussen door aangezien onze zoon gisteren de sleutel van zijn nieuwe appartement gekregen heeft, dus het word weer erg druk in huize zwackhalen de komende tijd. ;)



Hopelijk weer tot snel. :) Een fijne dag.

Groetjes Rosalien


Geen opmerkingen: