woensdag 7 oktober 2015

Friend

Vandaag geen kaart en ook geen thema Kerst voor jullie. ;)

Eventjes iets anders om te laten zien. 
De Take Out Boxen van SU zijn ideaal om cadeau te geven met een leuk presentje erin.
Ik heb hem zoals je op onderstaande foto kan zien versierd met het desingpapier uit de In Color  Serie 2014-2016 Designer Series Paper Stack.
De kleur die ik hier voor gebruikt heb is Hello Honey, deze kleur doet zo lekker vrolijk aan, zeker in combinatie met het bruin van het doosje,
De stempels die ik gebruikt heb komen uit de geweldige set Awesomely Artistic.
Om de Box heen heb ik een strook Hello Honey Cardstock bevestigd die ik eerst bestempeld hebt met de libelle en de blaadjes in de kleur Tip Top Taupe.
De bloem,tekst en spetters op de tag heb ik ook met Tip Top Taupe gestempeld en de bloemen vervolgens met de marker in Hello Honey ingekleurd.
Het lint is ook in de kleur Tip Top Taupe en mede door de kantachtige uitstraling vindt ik hem geweldig.
Op de tag heb ik een strikje gemaakt met Gold Bakers Twine en een paar bling bling rhinestones toegevoegd.
Het leuke randje op de tag is gemaakt met de Ornate Tag Topper Pons.




Hebben jullie deze Take Out Boxen ook al ontdekt? Wat vinden jullie ervan? Leuk zijn ze hé? :)



Een fijne dag en tot snel weer. ;)



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: