zaterdag 3 oktober 2015

Oktober Herfst en Halloween Maand

Deze keer geen kerstkaart van mij maar een thema wat bij de maand Oktober past namelijk Halloween.
Met de Pillow Box Thinlits heb ik uit het Designer Series Paper Stack het doosje gestanst en daarbij met spinnen bestempeld. Niet te druk, maar net even dat ene accentje. ;)
Bij het labeltje heb ik het bovenste gedeelte van de stempel afgeplakt met een post-it note papiertje zodat ik de tekst in zwart kon beinkten en daarna de pompoenen in een andere kleur.
De oogjes heb ik er later weer onder gestempeld. Deze komen weer uit een andere stempel set.




Maar er hoort natuurlijk ook een kaartje bij dus ben ik met een andere set aan de slag gegaan.
Deze set is als Bundle te koop waardoor je 15% korting krijgt op het geheel. Heel aantrekkelijk dus, en ik kon hem natuurlijk ook niet laten liggen. Hij heet Among The Branches.
Zeker de embossingfolder is heel veelzijdig te gebruiken en daar was ik al opslag verliefd op, Dus ik moest die gewoon hebben. ;)
Vind je de tekst Spooky niet leuk met die oogjes eronder??...hihihi....
Alhoewel wij niks met Halloween hebben en dit dus ook niet vieren vind ik het wel ontzettend leuk om hiermee creaties te maken.




En iemand onder jullie die iets met Halloween doen? Verkleedpartijen, langs de deuren gaan met de kinderen voor Trick or Treat etc. ?


Het beloofd vandaag een mooie dag te worden dus geniet ervan. ;)



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: