zondag 8 november 2015

Challenge Dutch Card Lovers

De uitdaging voor vandaag is om een Tri-Fold kaart te maken. Dat kan op verschillende manieren zoals je ziet op ons Challenge Blog. Google maar eens op dit model en je ziet nog meer variatie' s voorbij komen.
Deze leuke uitdaging is bedacht door Anja.



Het envelopje heb ik gemaakt met het Real Red Envelop Paper. Dit papier is net even wat dunner als Cardstock.
Het Whisper White Cardstock heb ik schuin afgesneden, in 3 vakken verdeeld en gerild en met de malletjes uit de set Jingle All The Way heb ik de figuren uitgestanst en daarna geembossed.
Uit het Burlap Ribbon het ik een strook geknipt en met Bakers Twine vastgezet. Een Glue Dotje houd het lint op zijn plaats.
In mijn voorraad had ik nog bijpassende belletjes ( al rinkelen deze helaas niet ) die er leuk bijstaan.
De Pinquin komt uit de set Snow Place stempel set. :)
Als ik een arreslee zie met paard en dan al het sneeuw moet ik meteen aan het liedje denken "Jingle Bells".
Komt dat even mooi uit want wij hebben een set genaamd "Jingle All The Way" met een tekst uit het liedje en de music noten. Zo word alles meteen weer één geheel.


Laat je ook uitdagen door ons en laat het resultaat zien op ons Challenge Blog. Have Fun!! :)



Groetjes Rosalien




Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: