maandag 30 november 2015

Happy Christmas

Dit is ook zo'n leuke kaart die ik tegen kwam op Pinterest. Heel eenvoudig en heel rustig in de bruin en wit tinten maar o zo mooi.
Ik kon het dus niet laten om ook deze na te maken. :)

De basis van de kaart bestaat uit Crumb Cake en het hert en de vogels heb ik ook in deze kleur ingekleurd met de Marker.
De sneeuw, sneeuwpop en ijsbeer heb ik met de Uni Signo Ball Pen wit gemaakt.
De afbeelding heb ik gestempeld met de set White Christmas in de kleur Early Espresso.
De ondergrond is met de dauber en Whisper White Craft Ink ingekleurd. Dit geeft een super leuk effect.


Ik word helemaal vrolijk van deze kaart. :)


Een fijne dag. ;)


Groetjes Rosalien




Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Heel mooi en geweldige kleurencombi en die herten ben er dol op, kortom ene geweldig mooie kaart. De berkenschijven zijn ook zo toepasselijk bij deze kaart