donderdag 14 januari 2016

Just For You

Vandaag wederom een kaartje dat ik gemaakt hebt met de prachtige stempelset Birthday Blooms.
Deze keer heb ik mij laten inspireren door een kaartje dat in de Catalogus staat en met een paar kleine aanpassingen heb ik er mijn eigen draai aan gegeven.
Ik vind hem super vrolijk geworden.
Bewust heb ik hem niet perfect ingekleurd omdat ik het met deze stempel leuk vind er een wat minder strakke bloem van te maken.
De bloemen heb ik met de markers ingekleurd in de kleuren Pool Party, Watermelon Wonder, Blushing Bride en Pear Pizzazz.
De bloem in het midden heb ik nog een keer extra gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt en met stampin dimensionals opgehoogd.
Zo word je blik meteen naar de bloem in het midden van de kaart getrokken.





En wat vinden jullie hiervan?



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Ilse zei

Deze kaart is prachtig hier kan je niet anders dan vrolijk wan worden ;-) ik ben grote fan!!!!
Groetjes
Ilse

Sarah zei

Net als mijn vriendin Ilse vind ik hem ook prachtig !! Ook fan !!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ik was de gelukkige die hem.mocht ontvangen, het is een plaatje. Bedankt Roos. Liefs Yvon