zondag 10 januari 2016

Let It Snow!!

De Challenges bij de Dutch Card Lovers zijn vandaag weer van start gegaan.
Met deze keer een leuk thema "Let It Snow" bedacht door Margot. Al zou je het niet zeggen met het mooie weer wat wij nu hebben. Het lijkt in de verste verte nog niet op winter. Maar hier komt van de week verandering in begreep ik. Ik ben benieuwd. ;)

Dit is mijn uitwerking geworden. Niet echt een kaart maar een sneeuwvlok die ik uit gestanst hebt met de Festive Flurries.
Deze heb ik bestempeld met de Snow Place stempelset  die in de herfst/winter Catalogus stond en is mee gegaan als returning favourites in de voorjaars/zomer Catalogus.
Daarna heb ik hem met een stampin'sponge ingekleurd en geembossed met de Softly Falling Embossingfolder.





Dit is een winterse set die ik echt leuk blijf vinden en ook niet weg zou doen. ;)


Het is hier heerlijk weer met het winterse zonnetje en ik hoop bij jullie ook. Geniet ervan.
Tot snel.




Groetjes Rosalien




Gebruikte Materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: