donderdag 24 maart 2016

Oh, Hello

Dit grappige kuikentje komt uit de Sale a Bration set Honeycomb Happiness.
Deze is nog tot 31 Maart gratis verkrijgbaar bij een besteding van 60,00 euro aan Stampin Up producten.
Deze keer heb ik een afwijkende vorm kaart gemaakt. De hoeken van de kaart heb ik schuin afgesneden en hierlangs een randje geprikt met de Updated Essentials Paper Piercing Pack.
De spetters heb ik gestempeld met een stempel uit de Timeless Texture set. Deze set bestaat uit een serie leuke achtergrond stempels. Een echte "must have" voor mij. ;)
Op Whisper White Cardstock heb ik een strookje Washi Tape uit de It's My Party lijn geplakt en hier het hartje uit gestanst.
Op het buikje heb ik een Honeycomb Embellishment bevestigd.
Het snaveltje en de poten heb ik ingekleurd met een marker en als finishing touch heb ik nog een paar kleine basic Jewels op de kaart geplakt.






Wil jij ook nog deze stempelset of één van de andere Sale a Bration artikelen in je collectie hebben? Wacht dan niet te lang want deze Aktie loopt op zijn einde. Hierna zijn ze niet meer verkrijgbaar.


Maak er een fijne dag van. ;)



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Weer zo.n cutie.

Fijne paasdagen, zal er hier nietinzitten vanwege de pijn.