woensdag 22 juni 2016

Admired, Respected, Loved....

Ik vindt het heerlijk om met de hond te gaan wandelen in het bos. En mijn dag kan helemaal niet meer stuk als je tijdens een wandeling wild tegen komt.
Het is zo ontzettend gaaf als je plots oog in oog met een wild zwijn, ree, hert, vos of das komt te staan.
Toen ik deze stempel set "The Wilderness Awaist" in de Catalogus zag staan was ik op slag verliefd. Deze mocht dan ook niet aan mijn collectie stempels ontbreken.






Op een stuk Watercolor Paper  ( die ik eerst op maat gesneden heb ) ben ik met de aquapainter en inkt overheen gegaan.
Ik heb hiervoor de kleuren Daffodil Delight, Watermelon Wonder en Flirty Flamingo gebruikt.
Vervolgens heb ik een paar druppels water op de kaart laten vallen zodat je die lichte vlekken krijgt.
Het hert heb ik met de markers ingekleurd in de kleur Crumb Cake, en Early Espresso voor de hoeven, gewei, neus en oog.  De rots is ingekleurd met Smoky Slate.
Als laatste heb ik de rand gestempeld in Early Espresso met één van de stempels die uit de mooie set "Touches of Texture" komt.


Ik vindt hem geslaagd. :)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: