vrijdag 24 juni 2016

For You

Dit kaartje had ik nog niet laten zien. Ik blijf nog even in de natuur sfeer want deze afbeelding komt ook uit de set "The Wilderness Awaits".
De afbeelding heb ik gestempeld op Watercolor Paper met Stazon Black.
Dat vosje is zo aandoenlijk. Ik heb hem ingekleurd met de Aqauapainter en inkt in de kleur Tangerine Tango.
Voor het gras heb ik de kleuren Pear Pizzaz en Old Olive gebruikt.
De randen van de kaart heb ik gedistressed met een distress tool en beinkt met Soft Suede en Early Espresso.
Met de marker heb ik een paar spetters gemaakt en als laatste een paar rhinestones erop geplakt.
Om de kaart heen heb ik Old Olive Bakerstwine en Linen Thread gewikkeld.
Dit geeft een leuk accent aan de kaart.




De tekst is gestempeld met de Labeler Alphabet stempel set.
Deze set is leuk voor zowel kaartenmakers, scrappers en project life liefhebbers.


Leuk dat je langs kwam en hopelijk tot de volgende keer. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: