donderdag 29 september 2016

Akties voor Oktober



Aankomende zaterdag 1 Oktober is het World Card making Day.
Dit wordt wereldwijd gevierd met Workshops, Challenge en aanbiedingen.
En SU komt ook met een leuke Aktie.


Van 1 tot 5 Oktober kan je de volgende artikelen met 15% of 25 % Korting kopen.
De aanbieding is zo in elkaar gezet met alle benodigheden dat je met alle spullen meteen aan de slag kan om kaarten, doosjes, enveloppen etc. te maken.
Hoe leuk is dat.












De hele maand Oktober kan je ook profiteren van de aanbieding 3 pakken Designer Series halen en 1 pak gratis naar keuze ontvangen.
Je kan kiezen uit de onderstaande Collectie.




Dit is een mooie gelegenheid om je voorraad aan te vullen.
Je hoeft je dan ook de komende maanden ook niet te vervelen. :)



Oktober is ook de maand dat ik jarig ben,... Joehoe!! ... vandaar dat ik ook een leuke Aktie doe. :)




Deze maand verloot ik de leuke Hostess set Cozy Critters onder de mensen die een bestelling plaatsen.
Bij elke 25,00 euro die je besteed gaat je naam in de mand en bij 50,00 euro gaat je naam 2x in de mand enz.
Daarnaast bereken ik geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 50,00 euro en ontvangt iedereen een leuke attentie bij zijn aankoop. :)

Maandag 3 Oktober gaat de volgende verzamelbestelling de deur uit dus wil je iets mee bestellen zorg dan dat uiterlijk zondagavond je bestelling bij mij binnen is.



Groetjes Rosalien





Geen opmerkingen: