donderdag 22 september 2016

Sending A Little Christmas Magic Your Way

Wat is er leuker dan een zelf gemaakt cadeau te geven. Wat dacht je van een doosje met kerstkaarten en bijpassende enveloppen?
De sets die ik gebruikt hebt zijn Cookie Cutter Christmas Bundle, Santa's Sleigh Bundle en Jolly Friends Bundle.
Ik heb de Note Cards & Envelops gebruikt en met de Envelop Liners ( Retired ) de binnenkant van de enveloppen versierd.
Het designpapier wat ik gebruikt hebt heet Candy Lane en dit is mijn favoriete papier uit de Najaars Catalogus.
in het doosje passen 6 kaarten en ik heb van ieder 3 stuks gemaakt.
En wat vinden jullie van het lint? Is hij niet gaaf?



 
 
 
Dit was meteen een leuk voorbeeld voor op de beurs. :)
De komende tijd zal ik nog meer voorbeelden laten zien wat ik gemaakt hebt voor op de kraam.


Een fijne dag.



Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kaarten.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

O, wat een leukerds, ik wil bij je komen spelen.

Liefs Yvon

Nicole Parmentier zei

Prachtige set kerstkaarten! Vooral het hert vind ik geweldig!