woensdag 14 september 2016

Verslag Knotsgekke Kaartendagen Den Bosch

Het is alweer 1 1/2 week geleden dat ik op de beurs stond. Het waren 3 drukke, gezellige en lange dagen.
Ik had mijn Retired artikelen mee genomen voor de verkoop en veel van deze prodcuten hebben inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden.
De Workshop was ook een succes, het project vonden ze erg leuk om te maken. Hiervoor wil ik Debbie Dutches bedanken voor het idee. Ik mocht haar kaartje gebruiken voor mijn Workshop.
Deze dagen had ik hulp van mijn zus Gerry, teamlid Dorien ( die alle drie de dagen de Workshops gedraaid heeft, helemaal super! ) en vriendin Winande. Geweldig dat zij mij wilden helpen. Alleen is dit echt niet mogelijk om te doen. Helaas was Yvon die ook zou komen helpen ziek maar wie weet is zij er de volgende keer gewoon weer bij. ;)
Klanten die ik anders alleen via de mail spreek kwamen langs om even gedag te zeggen en er werd mij zelfs een kopje koffie aangeboden. Helaas kon ik niet weg bij de kraam maar het gebaar is super leuk! Zo leuk om hun dan ook eens in het echt te ontmoeten. :)
Ook enkele winnaars die een vrijkaartje gewonnen hebben kwamen gedag zeggen en mij hiervoor bedanken.
En dan collega's die mij spontaan een bezoekje brachten en gezellig een praatje kwamen maken. En natuurlijk moet er dan een foto sessie gehouden worden....lol...
Enkele collega's kende ik alleen via Facebook of Blog maar had ik nog niet in het echt ontmoet.
Ik vond het echt super dat jullie mij een bezoekje brachten. Reuze gezellig zo'n spontaan bezoek!
Hier is een kleine impressie van de beurs.

Gerry en Dorien checken de artikelen.


Dorien is druk bezig met de voorbereiding voor de Workshop.



En dit is het kaartje wat je bij de Workshop kon maken.




Even poseren voor de kraam. ;)



Even stiekem een foto maken van Dorien. ;)




Bezoek van Kety en samen even laten zien hoe leuk de Catalogus is. ;)


Met Isa Wan-Kim en Thea Vercoulen op de foto.


Hier met Sylvia Verhulst en Thea Vercoulen op de foto.


En poseren met Yolande Greve-Nijssen.



Ik heb even een week nodig gehad om bij te komen van de beurs en alles weer op te ruimen.
Ook het huishouden lag hier te wachten op mij want daar was al die tijd natuurlijk niks mee gedaan. Dus er was even niet zoveel tijd voor andere dingen.





Ondertussen is mijn man aan de slag gegaan om de grote kast van de woonkamer in de kleur te zetten. Deze moest echter uit elkaar gehaald worden dus de hele benedenverdieping lag vol met planken die in de verf stonden.
Gelukkig is het grootste gedeelte klaar en konden we de kast dit weekend weer in elkaar zetten.
Nu moeten alle schapjes, ladeblokje en deuren nog gedaan worden.
Het einde is in zicht. ;)

Een fijne dag en tot gauw weer. ;)



Groetjes Rosalien



2 opmerkingen:

Dora zei

Leuk verslag om te lezen en ook leuke foto's. Veel succes!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ja, wat baal ik dat ik je nuet kon komen helpen, sniksnif, wordt wel weer eebs tijd voir een ontmoeting.

Leuke fito met Sylvia, Kety en Yolande. En due kast wordt echt mooi zo wit, veel lichter wordt het zo

Groetjes Yvon