dinsdag 25 oktober 2016

Thankful/Grateful

Als men bij mij een bestelling plaatst dan ontvangt men altijd een zelf gemaakt kaartje.
Gewoon omdat ik dat leuk vind en ze graag wil bedanken dat men mij uitkiest als hun demo. Vandaar ook de tekst Thankful/Grateful.



De kleuren die bij dit kaartje gebruikt zijn is: Mint Macaron, Delightful Dijon en Rich Razzleberry.
De rand die aan de zijkant gestempeld is, is gedaan met behulp van de Stamp a Majic. Dit is een super handig hulpmiddel om je afdruk op de juiste plek te krijgen.


En omdat deze maand SU 4 jaar bestaat en ik deze maand jarig ben verloot ik deze leuke Hostess set aan de klanten die deze maand een bestelling plaatsen bij mij.
Deze set is normaal alleen te verkrijgen met de Hostess Rewards die je ontvangt bij een aankoopbedrag vanaf 200,00 euro. Dus dit is een unieke kans om in het bezit te komen van deze stempel.





Wil je ook kans maken geef dan deze maand nog  je bestelling door op m.zwackhalen@planet.nl


Begin november trek ik de winnaar.



Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Dora zei

Mooi!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Leuk geworden, maar dat had ik je al gezegd, voordeel om live bij je te stempelen, haha