zondag 26 februari 2017

Challenge Dutch Card Lovers

De uitdaging bij de Dutch Card Lovers is deze keer:

Heerlijk!! Het voorjaar is in aantocht dus laten we het zonnetje weer in huis halen. :)
De opdracht luid : Maak een frisse, zonnige en vrolijke Voorjaarskaart. Laat je inspireren door de kleuren, bloemen en de mooie blauwe lucht van de foto.


Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik heb wel weer zin in het voorjaar. Laat het zonnetje maar komen. :)

Na even kijken welke stempels ik wilde gebruiken ben ik voor de "That's My Tag" en de "Basket Bunch Bundle" gegaan.
Op Whisper White heb ik random de bloem gestempeld en ingekleurd met de Blenderpen.
Het mandje is uit gestanst uit Calypso Coral cardstock en deze heb ik samen met de bloemen opgehoogd met stampin dimensionals.
Daarachter heb ik een strookje Burlap Ribbon en Gold Metallic Thread geplakt.
En als finishing touch nog een strikje van Linen Tread om het hengsel heen gedaan.



Het is met recht een fleurige voorjaars kaart geworden.
Op het blog van de DCL staan ook weer super leuke voorbeelden. Zeker de moeite waard om even te kijken. ;)
Ik zou zeggen laat je uitdagen door ons en doe gezellig mee. ;)


Een fijne dag en tot gauw weer.



Groetjes Rosalien



1 opmerking:

Sarah zei

Wat leuk met dat mandje!